P/F suhteiden ollessa 50- luokkaa käännetään potilas vatsamakuulle.

Olen vainottuna sairaalassa. Kaikialla kiertelee ambulanssimiehiä, poliiseja, erikoisesti pukeutuneita ja käyttäytyviä lääkäreitä ja sairaanhoitajia. Poliisit haluavat minut vastuuseen rikoksestani. En tiedä mitä olen tehnyt, mutta Iltalehtien lööpeissä kirjoitetaan tekemisistäni. Pako milloin ambulansilla, milloin junalla, lentokoneella, laivoilla ja busseilla tuntuu jatkuvan ikuisesti. Matkoilla tapahtuu järkyttäviä onnettomuuksia, joissa olen osallisena, mutta kuin ihmeen kaupalla selviän niistä.

25.8.2008

Vatsamakuulla lyhytkestoisesti P/F suhde yli 100, hiipuu pikkuhiljaa ja käännetty potilas takaisin selälleen. Parhaimmillaan päästään selkäasennossa 80 P/F suhteeseen. Kokeiltu myöskin erilaisia hengitysmoodeja, ei erityisesti vastetta saada.

"Poliisit piilopaikkani ulkopuolella saavat minut tähtäimeensä, mutta eivät osu ampuessaan. Minulla ei ole minkäänlaista turvaa tai suojaa huoneessani. Ovet ovat lukossa. Varmistelen lukkoja. En käsitä miksi olen yksin."

25.8.2008

klo 14.55

eleen vaikea hapettumis- ja ventilaatiohäiriö. Hengitysongelman kestosta ei tarkkaa kuvaa. Käy kuitenkin ilmi, että potilaalla hengitysongelmaa jo 21.8 osastolla. P/F suhde tänään alle 100:n. Käännetty nyt nato-asentoon.

Erika Wilkman, sairaalalääkäri

"Olen jonkinlaisessa testissä osastollani. Mieshoitaja soittaa tuntikausia, lopulta päiväkausia erilaista maailman musiikkia. Väsymyksestä huolimatta en saa nukkua ennenkuin kaikki levyt on soitettu. Tuntuu etten jaksa ja että levyjä löytyy aina lisää. Hoitajat vaihtuvat. He kiusaavat toisiaan. Virittelevät ansoja ja pommeja. Kiristävät minua.  Lupaavat lahjuksia, jos en paljasta heitä. Lisäksi osa heistä on rekrytoitu hoitamaan mahdollisimman huonosti. Hoitovirheitä tehdään paljon ja ne salataan."