varsinkin kaksiossa. Länsi ikkunat keräävät tehokkaasti laskevasta auringosta tulevan lämmön. Äiskä kyllä viritteli jo muutettuamme ikkunaan paksun verhon ja haaveilee sälekaihtimista, mutta kaikki mikä vaatii vierasta asentajaa jää asentamatta, joten katsotaan. Mun tee se itse äiskä! Mäkin voisin kiinnittää kaihtimet jos tuo ostais tarpeeksi korkeat tikkaat. Uskokaa pois!

Ja muuta. Äiskälle tuli sit viel yksi lääke diabetekseen. Sillä on sivuvaikutuksena mm. pahoinvointi. Äiskä lääkitsee jo entisiä sivuvaikutuksia ja yrjötyksiä Primperanilla, joten eiköhän uusi nappi tullut oikealle ihmiselle. Mäkin puklasin päivällä, ihan vain myötätunnosta. Oon saanut makoilla äiskän kainalossa tuntikausii. Oon saanut papui ja sardiinii. Oon saanut nuuskia parvekkeen. Oon lepäillyt eilen pestyjen pyykkien päällä. Oon tykännyt rauhasta. Oon tykännyt äiskästä. Oon tykännyt elämästäni ylipäätään.

Kamut suurin onni on tavallisen arjen ihmeet, ootteko samaa mieltä?