Äiskä on viilettänyt kaupungil. Mä maannut tän laitisen maalaaman taulun katvees. En ees tykkää taulust, mut äiskä tällää sen kunniapaikalle mun vastusteluist huolimatta. Tauluun liittyy muistoja, joita ei kissoille, eikä muillekaan kerrota. Mä päätin etten kysele. Kyllä äiskä ne muistot joskus heikkona hetkenään puhuu. Siitä oon varma. Satavarma! Me löhöttiin ilta täs sohval. Äiskä kuunteli Härköstä cd:ltä. Mä nojasin äiskän kinttuun ja toimin sen kädelle tukena. Sen possurokotteen saa vasta ens viikol, joten ei auta ku suojautuu siihen vaaleenpunasenhuivinmutkaan. Terveyskeskukses piikitetään ensin nuorimmat riskiryhmiin kuuluvat, sanoi äiskä ku palasi neulojen ja reseptien kans kotiin. Ruokaaki tuli kassikaupal. Mulle herkkupussukoit ja mungoi. Mungot maistuu taas meille molemmille. Äiskäl lisäks Kantolan mustikal maustetut terveyskeksit ja Atrian lihapullat ja muusi. Mustaherukat jäisinä jogurtis tai karpalot samanlailla. Mulleki maistuu ne jogurtin jämät. Nam..

Uutisten aika. Oiskohan tapahtunut uutta maailmalla.