Oottelen tässä et vesi kiehuu. Mulla ku on aikomus yllättää äiskä ja aloittaa herättely kahvintuoksuiseen aamuun. Mä en tykkää tuosta repsahtaneesta keittimestä. Oon varma et joku päivä äiskä saa siit sähköiskun, niin romulta se näyttää.

Juoni tehos. Mun tarvi naukasta vain kerran ja äiskän tuli makkarista silmät sirrillä. Se nuuhkasi naama naurussa ja tokasi: " Voi "Virveli" ku ihana yllätys. Tälläinen palvelu tekee mut niin onnelliseks"! Sit se sai kinttunsa taipuun sen verran et yletty kutittaan mua masusta. Mä kiemurtelin mielihyvästä. Laitoin kintut ihan levälleen ja naukasin: "Lisää äiskä" Mut se ehti suoristautua ja toinen kerta ois ollu kuulemma likaa sen kipeille koiville.

Mä kannoin kaffit pöytään. Olin laittanut leivänkin ja sekottanu mustaherukkasosetta rasvattomaan jogurttiin. Äiskä laitto mulle lohta kastikkeessa, eikä rutissut vaik entistä pussiruokaa oli jäänyt tähteeksi.

Jälkkäriks lenteli papuja. Mä tein monta elämäni hyppyä. Niin korkeita et meinas lirahtaa pissit matolle. Aattelin et mitä välii. Äiskält lirahtelee tuon tuosta. Se ei taida tykätä paljastuksestani. Musta tuo on niin inhimillistä, onhan ikääki mittaris 64v.1242898654_img-d41d8cd98f00b204e9800998e