Mä kuulin parvekkeel ku ovikello soi. Pistin käpälät viuhuun ja ehdin ovenrakoon just kun ne tuli sisälle. Käteltiin siinä. Ne kyseli mun kuulumiset ja rapsutteli. Olin aivan autuaana ja laitoin evät levälleen, kieriskelin, hieroin nassua, välillä haistelin niitten käsiä ja jalkoja. Aavistin et oudot kisun hajut tulee niitten palleroista. Ne puhu Ronniest ja Viivist. Aatelkaa niilläkin on Viivi. Molemmat kissat ovat maan mainioita pyydystäjiä. Paistit kuulemma vähän suurempii ku mun pyydystämät ampiaiset.

Tosi ilosen yllätyksenki kuulin. Ne lukee mun blogia ja muisti et syntymäpäiväni oli äsken. Sain ison paketillisen Lazin annospussei ja vielä extrana Latzin Ecsotic lohipusseja ainaki viisi. Täs kuvas ootan et äiskä avaa mulle herkkupussukan. Oon oottanu kauan. Äiskä nimittäin sanoi; "Ensin syöt Rainbowt kipost, sit vasta saat lisää" Mulle ei meinannu halpis- sapuskat maistuu, ku näin itteni näkösen kissan pussin kyljes. Varmasti ihan mua varten valmistettuu lohta.

Kiittelin vuolaasti ku olin syönyt ja menin parvekkeel sulatuspuuhiin.1245521336_img-d41d8cd98f00b204e9800998e