Kaksios on taas normaali lämpötila (+ 20 astetta)  Äiskä lisäsi su kolmannen sukkaparin jalkoihinsa. Mikään ei riitä. Mun pitäis olla jatkuvasti lämpöpatterina, vaikka jalois on froteeta, angoraa ja nuo joululahjatossut. Yölläkin. Hyvä että pesuun tarkenee riisua, valitti äiskä. Kai se likakin lämmittää, irvailin. Äiskäl ei huumori riittänyt. Se käski pistää turvan rullalle ja rullan taskuun. Yritin. Suusta lipsahti; samat sulle. Äiskä moitti mua öykkäriks ja sanoi; tekeekö mieles Puustellinrinteeseen? Säikähdin ja nappasin leuat yhteen. Korikin oli viel ostoskärryssä oven vieressä. Viel ei ollut Banzoo ikävä, vaikka poika onkin hiukan rauhottunut mun suhteen. Sanailtuamme otimme päikkärit. Äiskä jatkaa viel gallerioittensa siivousta. Se taitaa "viskoo" kaik kuvat roskiin. Ainakin musta otetut. Mielelläni mä katselisin naamaani ja muistelisin menneitä. Mut minkäs teet. Äiskä se päättää kaikesta täällä. Mun kuvistakin. Eikö ole kamut epistä, eikö? Meen syömään vanhaa nautaa. Tsau!