Aattelin pestä itteni tavallista perusteellisemmin ku on viikonloppuki tulos, eikä äiskä oo mua juuri viimeaikoina peseskellyt. Aikaisemmin sain jopa suihkun. Voitte varmaan arvata miltä näytin sen jälkeen. Olin kuin uitettu koira, vaikka en koira olekaan. Sit äiskä sano, et nyt saa suihkut riittää. Sulla on ollu niin hyvä lapsuus, et olet kyllä emoltas ehtiny oppia miten turkki pestään. Mä siihen naukasin, et emo opetti ja hyvin opettikin. Näytti se miten koovat ja hampaatki pestään. Siitä lähtien me on sit pesty itte ittemme. Mä joskus pesasen äiskän jalat, ku makoilen muutenki paljo äiskän jalkopäässä. Äiskää alkaa kutittaan ja se käskee mun lopettaa. Mä lopetan sen mieliksi useinmiten. Joskus härnään ja jatkan nuolemist, vaikka se meinaa tukehtuu nauruun. Tänään ulkona paistaa aurinko. Oon monta kertaa pyytäny päästä parvekkeelle, mut äiskä istuu ku tatti tuolissaan. Sillä on kirja nokan alla, eikä se kuuntele mua, vaik mä olin koko eilisen päivän kuulolla.

Toivon niin hartaasti, et juodaan päiväkahvit parvekkeel.1241779317_img-d41d8cd98f00b204e9800998e