patterilla tai sohvalla tai komerossa. Syliinkin halajan, mut läppäri lämmittää äiskää tehokkaammin kuin mä, eikä aiheuta silmäreaktioita. Mä myötäilen äiskän tunnetilaa. Se ei saa, ei sitten millään ravistettuu masennusmörköö niskastaan. Liskäksi sen maha mouruu pahemmin ku mä. Äiskä alkaa väsymään kipuihin. Sitä ei kiinnosta olla positiivinen ja reipas. Sen tekee mieli heittää elämänsä harakoille. Arvatkaa miten tuon apeus rassaa mua. Mulla kintut on ruvel ku yritän niitä kaluamalla helpottaa oloani.

Me päätettiin yhdes et valitetaan oikein kunnolla.

VALI VALI
VALI VALIIIIIIIIII
VALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ei siinä enempää sanoja tarvita. Huomen äiskäl on labra. Saa nähdä tuleeko taas lisää pillereitä.

Lisää VALI VALI VALIIIIIIIIII::::::::::::

Valitus terveisiä teille kaikki kamut ja kamujen kamut.