Äiskän lempituoli ja äiskä tuolissaan.

Mun uus laatikkomakkari ja mä laatikossa äiskän viekussa. Syliin en mahtunut. Siinä kelli läppäri. Se on niin väärin. Mä oon kyllästyny makaan äiskän jaloissa. Tahtoisin nojata sen masuun ja tuntee ku se rapsuttaa mua leukapielist, kampaa turkkia, pyörittelee sormiaan mun tukas ja masus. Mä saan ehdottomasti nykyään liian vähän hellyyttä. Mä en ymmärrä miten äiskä ei tajuu sitä tästä mun katseesta. Tänään kuitenki sain olla yksin parvekkeel. Siel aurinko helli. Hiukan mua pelotti ku kuulin radiossa varoitettavan voimakkaast UV- säteilyst. Aattelin et mun karvaan kehittyy harmaasyöpä tai valkosil alueil vaik melanoma. Mistä sen tietää. Syövät on kuulemma kauhian arvaamattomia. Tiikerinkään syöpä ei varottanu ku vasta lopussa ja sit oli myöhästä.

Äiskä osti taas tänään mungoja. Mä sain mungosateen, mut en ruokaa kuppiin ku oon lihonu liikaa. On mulle kuivamuonaa aina tarjolla. Sitä otan napsun kerrallaan, jos parempaa ei oo tarjolla.

Me selvittiin hyvin meidän tosi hiljasest juhannuksest. Oli liian kylmää olla parvekkeel. Nyt ihan sopivaa ku on varjos äiskän entisen "makuusopen" alla. Se on siis nykyään meidän "kesäpaikka", oikee mökki.1245599163_img-d41d8cd98f00b204e9800998e