ja Janne toi sen takaisin. Nuuhkin pojan hajuu ja muistelin menneitä. Mä olen ollut hiiveen väsynyt. Nukkunut piiitkän yön ja päivän päälle. Kuulin äiskän lähtevän aamutuimaan ulos, mut en mennyt ees ruokaa kerjäämään ku äiskä ei laittanut kahvii tippumaan. Tiedän jo et se merkitsee labrareissuu ja silloin on oltava ravinnotta. Äiskä manaili illal labran vaihtumist. Pitäjänmäkeen pääsi yhdel bussil, Kannelmäkeen piti mennä bussil ja junal. Reissus tuo rähjäänty sen verran et geelipussii on viilennetty loppupäivä. Vertakaan äiskäst ei meinannut herua ku sillä on vain yksi toimiva suoni, eikä täti uskonut sitä vaan kaiveli tutkijan elkein niitä herumattomii. Onneks äiskäl ei oo tuntoakaan taipeessaan. Tuo ongelma oli tuttu jo sairaalas ja ne kehoittivatkin äiskää kertomaan siitä näytteenottajil. SE kerto! Taidan mennä takaisin nukkumaan. Syön tavis- nauta- annoksen kuitenkin ensin. Äiskä ei ole nukkunut tähän mennes kuin yhdet päikkärit, joten sekin ottaa nokoset mun seuraksi. Kori laitetaan säilöön kesälomaan saakka. Kamut olette mun mielessä kun olen hereillä, joskus unissanikin.