Mä lähetin tän kuvan Ilta- Sanomien lemmikki- äänestykseen eilen. Äsken katoin miten mulla menee 21000 lemmikin joukos Otsikko kertoo tilanteen äsken. "Naamoja" on kaikist lajeist ja oikein poseerauskuvii toivottiin. Kiitos äiskän mulla niitä riittää, vaik tänään ei ookkaan salamat välähdelleet. Muutenki totinen päivä. Äiskän huumorintaju onnahtelee pahasti. Mä yritin piristää sitä. Kynsin sohvaa. Spurttailin parvekkeel. Liekitin köksän pöydäl häntääni. Oon makoillut evät levällään jaloissa. Vähältä piti ettei äiskä astunut mahani päälle. Sen jalka osu hännänpäähän. Mä naukasin: "Auuuuuu....uuuuu, sattuu saamarist." Äiskä siihen: "Tarviiko löhöö jalois." Mä: "Nään et sulla on huolia. Aattelin et helpottaa jos saat rapsuttaa mua!" Äiskä: "Rapsuttaa ja rapsuttaa, Sun pitäis raapia mulle jostain euroja," Tarvitsen vaikka mitä. Mistäs niitä euroja tulikaan?" Mä tarjosin Saunalahtee. Äiskä tarttu syöttiin ja sanoi soittavansa sinne huomenna.

Tai jos mä vaik voitan naamakilpailun.

Saa äänestää kamut! Tai olla äänestämättä!