sanoi äiskä. Mä siihen: "Mikä lakko?" Äiskä: "Kuljetusalan." Mä: "Minkä kuljetus ei ala?" Äiskä: "Siis se loppu jo, ne kuljettaa taas, ihmisiä, ruokaa, roskia." Mä: "Ai jaa, eikö tarvikaan jemmata ruokaa, säilötä roskia kaksioon ja Joukokiko kulkee?" Äiskä: "Jesh." Mä "Vaihtelu ois virkistänyt." Äiskä: "Sanoppa muuta." Mä; "Järjestä mulle vaihteluu, please!" Äiskä: "Lähe kattoon ku mä ladon lakanat Esterin kiduksiin." Mä: "En uskalla, jos se nielasee mutki?" Äiskä: "Tokkopa." Mä: "Oon nähnyt telkkarist ku lajitoveri pyöri pesukonees. Just ja just selvisi hengissä." Äiskä; "Ai, jaa." Mä: "Sä vähättelet mun pelkoi!" Äiskä: "Ai, niinkö?"

Tuo on toivoton. Ei kuule, ei nää, ei haista, ei maista. Lukee vaan ja raapii päätään. No, siitä se tokes ku mä käsittelin verhoo. Tuli ja saksi kynnet tylpiks. Niin aina, nykyään. Musta ois paljon kivempaa jos se huutais: "VIIVI NÄPPYLÄT IRTI VERHOISTA tai tulee tuuupiiin!"

Napsuttelemisiin kamut lähellä ja kaukana.