Mä en viitsinyt edes päätä nostaa ku äiskä kolisteli olkkariin. Oon syönyt nautaa kastikkees tai lohta liivattees ja se alkaa näkymään mun vyötäröllä. "Mahas hipoo lattiaa," kiusasi äiskä ku katteli mun liikkumist tänään. Se arveli et sairastun lähitulevaisuudes metaboliseen oireyhtymään. Naukasin: "Sun syy ku et osta terveellisempää ruokaa." Tuo: "Tiedetään, tiedetään." Ja jatkoi: "Eilen tarjosin sulle sosekeittoo, nirppanokka ja maanantaina herkullista kaalikeittoo." "Sardiini tekis eetuu," toivoin. Äiskä palasi illemmal asioiltaan. Mä ponkasin nuuhkiin reppuu. Haistoin courmetit. Äiskä nosteli pöydälle viis pussii mun heekkui. Avasi yhden ja antoi mun syödä pöydäs. "Mitä välii kiloist," naukasin ja kerjäsin lisää. Vaan en saanut ku raikasta vettä ja silityksii.

Silityksii teillekin kamut.