en tiedä en.

Äiskä on taltioinut kansioitaan auringon valossa ja poistanut siivotessaan mun naamat galleriastaan. Epistä sanon. Sanon vielä toisenkin kerran. Mä kysyin ku näin nämä otokset et pääsenkö tänä kesänä vanhaan taloon. Vastaus viipyi. Viimein äiskä arveli ettei tiedä koheneeko kunto ja jos ei kohene pysytään kaksios koko kesä. Mä olin kuulemma viime kesänä niin hankala matkustaja, että mukaan en pääse vaikka äiskä saisi voimansa takaisin. Valitin Banzosta. Ei auta, kuului kommentti. Ja turha suunnitella vielä mitään.

Se siitä sitten.

Janne ja Nannakaan ei jaksaneet tulla kylään. Seuraavana viikonloppuna sitten, sanoi Janne kun soitti Nannan ihottumasta. Varmaan hikinäppyjä. Tai sitten ei, sanoi äiskä. Täälläkin purot solisevat ja vesi haisee vahvasti. Ei tee mieli äiskän viekkuun. Urheilua tulossa, muisti äiskä ja asettui sohvalleen kintut taivasta kohti. Mä jätän urheilut väliin.

Ukkoset eivät ole vielä saapuneet tänne. Odotellessa