ja mä katselen kameraan tai pimenevään iltaan.
Ei mikään ulkoilupäivä.
Mankellin kanssa ratkottu rikoksii.
Nukuttu paljon.
Syöty jämäruokii.
Voideltu kutinoita kortisonivoiteella.
Siinä tärkeimmät.
Kuinka teillä kamut?

tiistai, 15. helmikuu 2011
ja mä katselen kameraan tai pimenevään iltaan.
Ei mikään ulkoilupäivä.
Mankellin kanssa ratkottu rikoksii.
Nukuttu paljon.
Syöty jämäruokii.
Voideltu kutinoita kortisonivoiteella.
Siinä tärkeimmät.
Kuinka teillä kamut?



Kommentit