ja mä katselen kameraan tai pimenevään iltaan.

Ei mikään ulkoilupäivä.

Mankellin kanssa ratkottu rikoksii.

Nukuttu paljon.

Syöty jämäruokii.

Voideltu kutinoita kortisonivoiteella.

Siinä tärkeimmät.

Kuinka teillä kamut?