koska viimeyönä oli niin pimeää ettei nähnyt ees kattoo telkkarii ilman mun loistepalloja. Ne sanoo et kissat näkee pimeäs, mut ei tiedä et off couse, koska meillä on nää salaiset valonlähteet! Äiskää ku kuvataan salamal, sille syttyy punaset. Mulle ei koskaan. Saan viilettää vihreil miten lystään. Enkä jätä tilaisuutta käyttämättä. Melkein joka ilta yllätän äiskän hiipimällä vihreillä sen makkarin ovenraost sängyn alle. Luuraan siel ja ku alkaa tympäseen terottelen patjaan kynsiäni. Silloin kuuluu sähäisy. "Voi v...u!" Se metsästää mut syliinsä. Nakkaa olkkariin. Painaa oven kiinni. Ja hetkeä myöhemmin oven takaa kuuluu kuorsaus..zzzz....zzzz....zzz...fiiii....

Mä asetun mun kulloiseenki petiin ja äiskä väittää et kuorsaan. Ihanku se omalta vihellykseltään siitä tietäis.

Tänään ollaan harrastettu aamutouhujen lisäks lukemist. Vuosaarest ei oo kuulunu mitään. Varmaan ei kuulukkaan. Toisinaan vaan käy niin et mersun rattiin ei oo menemist. No, ei se haittaa hyvin on juhannus menny tääläki ja paluuliikennekin jo alkanu. Äiskä harkitsee kauppaan lähtemist. Siis vain harkitsee.

Hyvää jämäjuhannust toverit!

Mä ja äiskä1245521102_img-d41d8cd98f00b204e9800998e