sanoisi Jaska Jokunen. Mä luulin et "untuvapöllytys" täytti meidän pihan ja äiskän reaktion näette jos se saa kuvansa ulos Nikonist. Uusi lumi on vanhan surma, mutta vielä jäi osa "tappamatta." On sitä niiiin paljon näillä nurkilla. Myöhemmin "limput" muuttuivat tihkusateeksi. Äiskä pakkasi reppunsa, vilkutti, käski olla kilttinä ja meni. Muutaman tunnin kuluttua se palasi kasseineen. Mä naukasin: "Toitko mitään." Ja äiskä: "Eurot meni lääkkeisiin." Pääsiäiseksi pitää pyydystää city- kani. Pistäs kissa loukot kuntoon." Mä siihen: "Pyydä itte kanis, mä mitään osaa." Ja äiskä: "Ostin mämmiä. Kun ropposellisen syöt, et muuta tarvitse." Äiskä tarjosi mulle maistiaisen, haistoin ja sanoin: "No, thank you!" Äiskän kanssa juteltiin pääsiäiskokoista, trulleista ja nokiperunoista. Trullit rakastaa kissoja ja lentelee kisut luudillaan pitkin ja poikin Pohjanmaata. Äiskä sen tietää ku on syntynyt siel. Kai mun täytyy uskoo tuota. Eipä siit enempää. Nyt on korkein aika laittaa risua risun päälle kamut.