mun ei tarvinnut huudella äiskälle herätystä kertaakaan. Se liu´utti ovea jo kymmeneltä. Otti suihkun. Kippasi mulle lohta liivattees. Keitti Juhla Mokast kaffeet. Sekoitti mustikoit luonnonjogurttiin. Keräs pillerit mehun viereen. Popsi jälkiuuniviipaleen ja vesirinkelin kahvin kanssa. Luki Hesarin. Soitti Nordea rahoitukseen. Puki päälleen. Otti repun. Laittoi sinne sontsan ja mehupullon. Vilkutti mulle ja sanoi: "Meen terveyskeskukseen ja apteekkiin. Yritä pärjätä."

Ja mähän pärjäsin.

Parin tunnin päästä tuo kolisteli uksen takana. Selässä riippui painava reppu. Äiskä pudotti sen pöydälle ja avasi. Mä tulin messiin haisteleen ostoksia. Tuoksui halpis- makkaralle ja persikoille. Mä aloin kerjäämään sitä makkaraa. Äiskä viilsi paketin halki. Väänsi makkaran puoliksi. Heitteli mulle pieniä paloja, samalla kun hienonsi toista puolta rahisevissa leuoissaan. Me nuoltiin huuliamme ja huokaistiin: "Olipa mahtava välipala. X:ra herkkuu."

Nokoset on otettu.

Alkaa Holby City.

Kaikkea hyvää teille kamut.