Poikaan tehoaa vain julma sähinä. Tähän kuvaan äiskä ikuisti toisen pelästyksen. Se jallitti mua aikansa. Mulla tuli mitta täyteen ja näytin sille sisäisen julmurini. Sen jälkeen olen saanut olla rauhassa. Nyt tiedän miltä Tiikeristä aikoinaan tuntui ku mä nuorena neitinä jahtasin sitä. Minusta se oli leikkiä, mut ei Tiikeri sitä aina jaksanut. Se halus levätä vanhoilla päivillään. Mä taidan sit olla vanha ku tekee mieli vain olla ja oleksia. Aamulla piilouduin tiskialtaaseen. Banzo etsi ja etsi. Turhaan. Mä maastouduin niin hyvin teräksen väriseen puljuun.

Äiskä haluaa katsoa ykkösen näytelmän. Mä napsuttelen sen paikalla. Kuulemma. Kai tästä täytyy väistyä. Eipä tässä tämän kummempaa kertomista. Elämä vie. Vie minne vie. Ei en suostu ajopuuksi. En sittenkään.

Hei hei kamut ja kaikkea hyvää kaikille!