ja sain äiskän ylös klo 12. Olin sitä ennen ilmoittanut mouruamalla lehtien jakelut, papereiden tilan, ruuan loppumisen, pikku- yrjöt matolle ja lievän orpouden tunteen. Paukutin ovea. Minuutin. Ja toisenkin. Lopulta äiskä kähisi: "Mikä siellä olkkarissa mättää?" Mä siihen: "Lupasit eilen kunnon sapuskaa." Äiskä: "Saamasi pitää:" Mä:"Ennen kuin oot syönyt ja plarannut Hesarin näännyn nälkään." Äiskä liiteli pesulle. Ahmi aamiaisen. Hesari makasi avaamattomana pöydällä, kun äiskä asetteli ostamiaan ruokia kaappeihin. Mä söin sillä aikaa huumaavan tuoksuista Sheeban Lohta. Äiskä asetteli itsensä lukuasentoon. Silloin tällöin ilmaa halko papuryöppy. Porkkana narskui. Mustaherukat upposivat parempiin suihin. Mä hyppäsin lämmittämään äiskän jalkoi. Me luettiin Nuotion kirjaa.

Semmoista tänään. Halit meiltä molemmilta teille kamut.