Äiskä sai lähtiessä niin lämpimän halin et se kuulemma liitelee ainkin viikon. Mä taas olen harjoitellut väistöliikkeitä ja liimautumista kirjojen taakse. Pikku- ihminen teki kaikkensa saadakseen mut syleilyynsä mut selvisin koettelemuksest yhdellä hipaisiul. Pikku- ihminen tapasi tänään Anni- mummin ja äiskä- mummun lisäks iso- mummon. Mulla menee mummelit yli hilseen, en tiiä onko itellä yhtään iso- vanhempaa elos.

Äiskä kyl ehti hiukan leikkii Nannan kans. Piirtäminen näytti kiinnostavan eniten tyttöö.  Mua kiinnostaa edelleen mahanpäällä lepäily, mut tuon maha on aina liian kipee moiseen hemmotteluhetkeen. Kyl noi kintutki kelpaa paremman puuttees tai vaikka pelkkä viekku.

Mun tarttee kaivaa vanhoi kuvii ku äiskä ei napsinut otostakaan. Meen tästä Windowsin valokuvamaailmaan. Tsau kamut. Ollaan kuulolla tai näkyvillä!