Oon jatkanut siitä mihin eilen jäin. Makoilen ja kaavotan tätä samaa tuolia jo toista viikkoo. Äiskä syö tässä ateriansa ja marmatti herättyään tänään: "Kato mun silmiä, nahkaläpät sokaisee ja kirvelyyn ei auta edes lääkkeet." Mä siihen: "Näytät ihan hyvältä." ( mitä nyt silmistä, kuka niitä katselis, en ainakaan mä) Äiskä lotras kylppäris tuokion. Voiteli ja tipotti simmujaan ja sai ne sen verran raolleen et Hesarin luku onnistui. Loppupäivän se on kuunnellut silmät kiinni äänikirjaa. Tervoa tälläkertaa. Etupäässä kuorsaten. Mä en tiijä kuinka sen kuuntelu noin onnistuu, mut mitä välii, ei kiinnostakaan. Mulle äiskä tarjoili mungojen lisäks mansikoil maustettuu jogurttii ja kalapuikon. Maistuvaista sanoisin. Vaihteluu noihin ikuisiin pussukka- aterioihin.

Äsken me kateltiin kakkoselt jäätanssii ja jatketaan luistelun merkeis kymmenelt. Täs välis huolletaan läppärii ohjeiden mukaan. Tosin tää on pysynyt nyt hyväs kunnos, mut kertaus on opintojen äiti, sanoi äiskä.

Kamut onneksi olette olemassa!