En ees tunne mun isää. Mun kissaäiskä oli aivan erinäköinen ko mä. Se naukas mulle pienenä et oot ihan ku isäs jäniksenkinttuines. Mä loukkaannuin verisest. Broidit, joita oli kaks muistuttivat äiskäämme. Kissaäiskä kertoi et oli kerran onnistunut avaamaan ulko-oven ja tavannut faijan sillä reissulla. Päivä veny pitkäks ja kuukausien päästä me kolme pullahdettiin maailmaan. Meidät adoptoitiin eri puolille Hesaa kolmen kuukauden ikäisinä. Tai oikeammin kissakaupasta puhuttiin. Mä ainakin maksoin 200 markkaa. Muistan eron tuoman tuskan ku menetin kissaäiskän ja broidit. Eka vuorokausi venyi venymistään ja lopulta huuto muuttui äänettömäks.

Isänpäivänaattona puhuttiin Jannen kanssa isättömyyden vaikutuksista meihin. Jannelki on hiukan hakuses isänä oleminen Nannalle. Kokemukset isästä rajoittuvat muutamaan tapaamiseen alle puol vuotiaana ja sen jälkeen vasta 16v ne teki Tobyn kans tuttavuutta. Ens viikolla  Jannen velipuoli Jenkeistä tulee kylään ja mä tietty tahtoisin tavata Michaelin. Se ei oo viel faija ja sen isä asuu nykyään Suomes.

Isällisille ja isättömille kamuille halit.