Äiskä ei enää viitsi käyttää Nikonia joka viikko ja joutuu siksi etsimään fotoja musta vanhoista gallerioistaan. Tässä otos ajalta ennen Malminkartanoon muuttamista. Muuttolaatikoita  täyteltiin (terveisiä vaan Mairelle ja jaksuja meiltä kahdelta) Vuosi vierähti ennenkuin kaksio alkoi tuntumaan oikeesti kodilta. Nyt vasta tavarat ovat asettuneet sellaiseen epäjärjestykseen, että löytyvät pienen miettimisen jälkeen. Aikaisemmin trimmatut laatikot ovat niin moneen kertaan Nannan kanssa tyhjennetty että palvelevat muitakin kuin äiskää, jopa mua. Mun hiiret nimittäin meinas lähtee Nannan isänkotiin viimeksi. Onneksi mä tajusin mitä olin menettämässä ja sain vaihdettua ne nalleen ja kukkopilliin. Viikonlopuksi taidan piilottaa hipsut kirjahyllyyn. Toivon nimittäin et saamme Nannukan silloin kylään.

Äiskä on omistanut päivänsä kirjoilleen. Ja mä äiskän sylin lämmittämiselle. Huonompi juttu et sain Pirkan härästä kastikkees kauheet kutinat ja kutinoihin tietysti Hydrokortisonii.

Leppoisaa tiistai- iltaa teille kamut. Viivi ja äiskä