aiheuttaa meille harmaita hiuksia. Eilen se toimi. Tänään ei. Su toimi. Ma ei. Jne Äiskä halus kattoo uutiset. Mä Viimeinen kesä, mut toosa lähettää; Ei signaalia, ei signaalia, ei yhtään hiton signaalia. Meni pilalle hyvin alkanut päivä. Sain löhöillä parvekkeel tuntikausii. Äiskä luki kirjaansa olkkaris. Mä kyl huomasin et se siirsi verhot syrjään. Se esteetön näkyvyys takasi et päätin pysyy yhtä kilttinä ku eilenki. Siitä tuli hyvä mieli. Sain hommailla omaan tahtiin mitä lystää. Kävin välillä olkkaris kyselemäs onko hyvä kirja. Äiskä oli pistänyt sen hyllyyn ja alkanut kuunteleen Kilpee. Sitä se kuuntelee vieläkin.

Meillä on nyt sit uusi alakerran naapuri. Vielä tuntematon, mut kai siihen joskus törmää tuol rapus. Me toivotaan et entinen naapuri asuu nyt sellases paikas mis on samanhenkisii asukkait. Täällä sillä oli aina niin tylsää ja hiljaista. Semmost seinien tuijottamist koko elämä se sano.

Meitä ei hiljasuus haittaa. Me kaivetaan elämää vaikka muistoista jos ei muuta jakseta.

 Mä kuulin äiskält uutisen. Meidän sukuun on tänään syntynyt pienet kaksostytöt. Ja kaikki näyttää olevan hyvin. Mä olen yksi kolmosista ja tiedän et vanhemmil tulee olemaan tytöist paljon iloa, joskin rankkaakin on epäilemättä.

Me onnitellaan sydämestämme perhettä, isovanhempia, kaikkia.1242996893_img-d41d8cd98f00b204e9800998e