Ensin se menee pesulle ja pisulle, sit mittaa verensokerin, avaa radion, tulee keittokomeroon, lataa kahvinkeittimen ja sit, ottaa sakset ja mun herkkupussin. Siis äiskä!

Mä oon ehtiny nuolla sen varpaita ja sääriä, käydä tiskialtaalla, maistella hellanlevyä, jäädä istumaan mikron eteen...

Mä herkuttelen lihanpaloil kastikkees. Äiskä tekee voileivän, sekoittaa jogurttiin marjoja ja menee aamupalan kanssa lempituoliinsa radion viereen. Me mussutetaan hitaasti nautiskellen. Äiskä siksi et sen purentahampaista tärkeimmät on poistettu lapsena ja leukanivelet tuhoutuneet. Mä muuten vaan.

Äiskä hakee sunnuntain Hesarin. Lukee sitä ku uutta. Tänään ja huomenna lehti ei ilmesty, mut äiskän täytyy saada haistaa painomustetta. Vast sitten se herää.

Että sellanen juhannusaamu meillä!1242665135_img-d41d8cd98f00b204e9800998e