että, remontti alkaa 5.10 ja että, meidän ja muiden ovien taakse toimitetaan muuttolaatikot pakkausohjeineen 25.9 ja että,16.9 on tiedotustilaisuus Luutnantintiellä ja että, samassa paikassa allekirjoitetaan vuokrasopimukset 18.9, jolloin myös luovutetaan avaimet ja että, väistöasunnoista täytyy muuttaa takaisin Konalaan, kun remontit ovat valmiit ja että ulkovarastoa ei tarvitse tyhjentää ja että meidän rappu muuttaa 2.10 klo 7.00 alkaen.

Naukaisin äiskälle: "Miten mun sit käy?" Äiskä sanoi: "Hyvin." Mä siihen: "Miten niin hyvin. En mä osaa muuttaa. En tiedä mitä otan mukaan. En uskalla lähtee, jos mut vaik ryöstetään, hakataan ja tapetaan matkal. Oon lukenu semmosest." Äiskä: "Mä laitan sut koriin ja kapuan kanssas muuttoautoon. Perillä laitan sulle murkinaa ja revin Hesarii laatikkoos. Sit avataan partsin ovi. Nuuskitaan paikat. Keitetään kaffit jne..."

Meistä tulee muutamaks kuukaudeks Malminkartonolaisia. Asutaan ison täyttömäen juures, jatketaan bloggailua ja elämän makuist eloa kaksios. Katotaan miten asumisen jatkos käy.

Nyt Pekka soittaa. Mä alan häiriköimään äiskää. Teen sen aina ku äiskä keskittyy muihin mun sijast.