Oon pieksänyt näitä pikku- elukoita joutessani. Hiiristä (n.6-7kpl) on enää kaksi jäljellä. Äiskä sanoikin:  "Taidat oikeasti syödä noitten lelujen nahat, vai mitä Viiputti?" Mä siihen: "No, vahingossa." Äiskä: "Nyt meni perille miksi niitä karvapalleroita matoilla riittää." Vähän mua nolotti. Ja nolotti lisää ku äiskä väitti et nielen hipsujen muoviset ruumiitkin. "Mä niitä niele," naukasin; sun rämä imuris ne hotkii sisuksiinsa, kato vaikka pölypussista.

Elämä kaksios virisi ku saatiin tää läppäri kuntoon. Se vaati vain pinkoodinsa ja parin vuorokauden jäähdyttelyn. Äiskä jo tilasi huollon kotiin, peruutti sen ja säästi samalla lomaa varten nipun euroja. Muakin se ehti uhkailla vesikuurilla rahanmenon vuoksi, niin että onni oli tälläkertaa Jannen soitto oikeaan aikaan, oikeaan osoitteeseen.

Kamut halit kaikille, erityisen lämpimät Floridan vieraille.

Mä aion nautiskella nyt härkää kastikkeessa ja mennä sen jälkeen yöunille.