Kassista lehahti huumaava tuoksu ku äiskä laski sen lattial. Mä pengoin hurmios pakkauksii ja naukasin; "En löydä sitä." Äiskä: "Siis mitä?" Mä: "Hissankinttuu tai mitä se oli. Heti tänne se pussi!" Äiskä: "Oota ku riisun." Mä: "En jaksa oottaa. Mä haluun pään sekasin nyt heti!" Äiskä repäs pussin auki ja kaato mintuu lattial. Mä puhaltelin, nuolin ja kuolasin. Mintut levis pitkin lattiaa. Lysähdin evät levällään rouheen päälle. Pyörin. Pyörin uudelleen. Nuolin tassut. Imin viiksii. Keikutin kroppaa selällään maaten. Vaadin lisää rouhetta. Äiskä kippas viekkuuni toisen kasan. Olin ihan huumeis. Simmut killotti pääs. Mä nautiskelin pitkään ja hartaast. Ensin kissanmintust ja seuraavaks maitonapeist. Napsin niitä ilmast suoraan suuhun. Ilta ollaan kollötelty sohval. Äiskä siks et se ei päässyt puhelimel varaan aikaa terveyskeskukseen. Eikä saanut sitä kortisonipiikkiä vieläkään. Niin että nilkun nilkun jos sitäkään. Sen on pakko pomppii yhdel jalal. Mua hävettää ku ittel on nää neljä käytös. Et semmost tänään.