Mä herättelin äiskää tuntikausii. Luulin jo et se on unohtanu mun nimpparit, mut ei sentään. Kun se viimein kampes ylös, se päästi mut ensimmäiseks parvekkeelle. Mä sain kuulostella lintuja ja makoilla auringossa, silläaikaa ku äiskä laitto meille aamupalaa. Äiskä luotti minuun. Kai nimppareiden kunniaks. Se kävi vain kerran kattomas etten mä pompi kaiteille tai peräti naapurin parvekkeelle. Mä päätin olla sen luottamuksen arvoinen, enkä hötkyillyt yhtään. Ja äiskä kiitteli mua vuolaasti. Sit me herkuteltiin. Mä pavuilla ja mustaherukkajogurtilla ja äiskälle oli lisäksi Juhla Mokkaa. Se sai sitä alennuksest 1,89 eurolla. Jälkkäriks mulle tuli sheebaa. Äiskälle jälkiuunileipää. Mahat täynnä sit mietittiin uniamme. Äiskältä vietiin unessa rahat, tunnusluvut ja pankkikortit. Siltä siis ahisti yöllä, mua vasta aamulla, kun mä luulin et sille on sattunu jotain, niin kauan ku jouduin sitä naukuun ylös sängystä. Me mennään uudestaan parvekkeelle. Toiste lisää.1239881967_img-d41d8cd98f00b204e9800998e