"Huomenta kulta, " sanoi äiskä ku hiippaili yhdeksältä makkarista. Se nosti mut syliinsä, tanssahti matolla ja moiskautti pusun koovaan. Se oli nähnyt rakkausunia yöllä! Mä loikkasin sylistä. En tykkää kiinnipitämisest. Me käytiin yhdes vessas. Ihme! Äiskä haluu olla siellä aina yksin. Äiskä laitto kahvin päälle. Mä luurasin. Äiskän piti tarkistaa sokrut. "Aika hyvät", sano äiskä ja lähti takas keittiöön. Mä pomppasin piilost sen säärten kimppuun. Äiskä: "Ootpa sä leikkisällä tuulella." Mä: "Onni tarttuu." Äiskä: "Meiltä taitaa löytyä yllätys kaapista." Mä hieroin itteeni äiskän kinttuihin.

Kuuntelin. Sit napsahti. Äiskä kumos ruokaa kuppiin.

Sheebaa. Lohta hyytelös. Mä nautiskelin. Kävin auringos parvekkeel. Nautiskelin lisää. Makoilin puhtaas tuolis. Ootin et äiskä ottaa insuliinin. Alkaa syömään. Istuin paraatipaikalle kiitteleen. Nuoltiin molemmat huuliamme. Lips, lips.

Myöhemmin siirryttiin tavanomaisiin. Frösen ei oo yhtä hyvä korkeushyppääjä kuin mä. Se tippu loppukilpailust.

Sääksien äiti toi taas kalaa poikaselleen. Se sisarus pitää aika paljon seuraa sille. Nanna tulee pitämään meille seuraa perjantaina. Äiskä löys Nannalle käsinukkepupun ja kirjan.

Meen ottamaan päikkärit.1250678103_img-d41d8cd98f00b204e9800998e