Niin sit kostautui eilinen ritilälle hyppely. Aamulla naukasin; "Kato äiskä aurinko paistaa, voidaan juoda kaffit parvekkeel." Äiskä; "Älä unta nää." Mä; "Anteeks se eilinen. Mä jännitin vaaleja, enkä ollut tolkuissani." Äiskä; "Kontrolli ei ole silloinkaan kiellettyä." Mä; "Ai, mikä?" Äiskä; "Sun pitää harjoitella itsekontrollia Viivi." Mä; "En tajuu äiskä mitä tarkoitat?" Äiskä; Tajuaisitko jos naukasen sen, naauuu..nau.nau nauu... Mä; Nauuu.. nauuuu... nau.mauuu!

Näyttää siltä et tänään on sisäpäivä. Mä sulattelen sitä pettymystä, etten mennyt läpi EU:hun. Mä ehdin jo nähdä itteni salkku kainalos taxissa lentokentälle menossa. Laskeutumassa koneesta Brysselis. Painamassa luurit korvilla nappia parlamentis. Neuvottelemas loppareiden kans. Meppinä olo kihelmöi hetken.

On tää kissana olo täs tornis tosi vaatimatonta.

Oisin ollu meppien meppi.

Nyt kissojen kissa!1242898403_img-d41d8cd98f00b204e9800998e