1239880932_img-d41d8cd98f00b204e9800998eÄiskä on istunu tuntikausia napit korvis lempituolissaan. Mä katellu ikkunast ulkona lentelevää mehiläistä. Se etsii viimevuotist pesäpaikkaansa. Turhaan. Me peitettiin ilmastointiputki Jannen vanhalla partakoneella. Sellasel kertakäyttöisellä. Me ei tykätä mehiläisen- eikä ampiaisenpesistä parvekkeella. Parvekeelle kuuluu vanhan kerros- sängyn raamit. "Meidän mainio kesähuvila." Äiskä nukkuuki siel. On nukkunu vuosikausia keväästä syksyyn. Viime vuonna se nukku sairaalas monta kuukautta. Mä ikävöin äiskää mun kaverin Tiikerin luona. Ne asuu Vuosaares.

Äiskä laitto taas napit korviin. Mä jatkan napsuttamist. Mul oo mitään asiaa, mut riepoo ku tosta ei saa seuraa. Siks kirjotan.

Televisios luistellaan ja huidotaan mailoil. Joskus siel nyrkkeilläänki. Miehiä rangaistaan istuttamalla ne penkille boxiin. Mä en oo huomannu et ne häpeis rangaistuksii tai katuis niitä. Siel kaukalos on sallittuu käyttää väkivaltaa, siltä tuntuu. Äiskä mulle valittaa ku käytän kynsiä taistelutilanteis. Saa valittaa. Ite niitä leikkas lyhyiks ku mä pienenä innostuin hiukan. Nyt ne ei enää suostu pysyyn piilos.

Mä jatkan ikkunast tuijottamist. Äiskä istumistaan!