Äiskä tuli iltapäiväl terveyskeskuksesta ja mä heti kyseleen, et mitä se lääkäri sanoi. Äiskä siihen, et oota ny vähän mun pitää käydä suihkus ja syödä ennen ku jaksan puhuu. Sitä touhua kesti ja kesti. Puhelinki soi ja mä kuuntelin ku se puhu ne mulle kuuluvat asiat entiselle työkaverilleen. Äiskä menee ens viikolla johonki labra nimiseen paikkaan ja sen jälkeen selviää pitääkö sen alkaa pistään itteensä insuliiniä. Huomenna se aloittaa uudestaan toisen tammikuussa lopetetun verenpainelääkkeen ja ja mitäs se nyt "vaahtoskaan". Ai niin ne labrat kai näyttää kans miks sen nivelet on niin jäykät ja kipeet. Mä aattelin et ei tuost äiskäst ikinä tervettä tuu. Mut voihan sitä vajaakuntoisenaki elää ainaki melkein täyttä elämää. Tärkeintä musta on et se jaksaa mennä kauppaan ja ostaa mulle mungoja. Mungoista puheenollen mä kiepsautin tänää sillai lentoon et papu lensi suoraan suuhun. Tais olla mun paras pyydystys tähän saakka.

Hyvää vappua kaikille meiltä molemmilta.1241114761_img-d41d8cd98f00b204e9800998e