Oon kokeillut uusii makuupaikkoi ku liukuovi pysyy kiinni. Aamulla riuhdoin ovee raivoisasti ja totesin. Kiinni on ja pysyy!

Täs kaiteel makoilen ja kattelen ku äiskä syö ruokiaan. Eilen lautasel ollut koipi tuoksu niin hyvält et kävin kimppuun ku limppuun. Äiskä käänsi selkänsä pistäessään ateriainsuliinin. Mä tajusin tilaisuuteni tulleen. Otin maistiaiset. Ihan pienet vaan. Äiskä kääntyi just ku leukani sulkeutu. Olin kiinni "paistis" ku tuo kiljas: "Irti." En tajunnut mitä se tarkotti. Rouskutin palan. Äiskä tuli ja läppäs pyllylle: "Mene siitä,"se sähisi. Mä sähisin takas: "Mee itte." Jarrutin. Jarrutin lisää. Mut putosin. Oli pakko tyytyy raksuihin. Yks nuoli huuliaan ja sormiaan. Se maiskutteli. Mässytti. Imi luita. Kalus jänteit. Mä sain jämät. Niissä ei ollut enää mitään syötävää. Mustunut nahka ja rasvaa. Thyi...sylkäsin ja kaivauduin telttatuoliin makoileen. Suututti niin ..niin!