Mä tässä kattelin ku äiskä hääräs tän mun blogin kimpus. Se poisteli galleriast kuvii ku luuli et galleria on täynnä. Niin siinä sit kävi et ne kuvat lähti blgistanikin. Mua harmitti tuon tumpelon temput. Mä aavasin, et sillä ei leikkaa. Onneksi Kuuselan isäntä on huolehtinut ja kysellyt näitten sivujen ylläpitäjältä ohjeita. Oon tosi kiitollinen. Äiskä ois varmaan valkaissut koko blogin ilman sen apuu. Et toinenki kiitos!

Mä laitan tänne Jannen perheen kissan kuvan. Se on paljon nuorempi mua, eikä me tultu oikein toimeen keskenämme ku olin toissa kesänä sen luona hoidos. Mä pistin pystyyn kunnon rähinän. Lopulta Banzo vei voiton ja tyydyin luuraamaan sängyn alla. Ainoa lohtu oli Jannen kukat. Söin ne muutamas päiväs kaikki ja oksentelin sit ympäri niitten kotii.

Että semmosii muistoi parin vuoden takaa!1242898312_img-d41d8cd98f00b204e9800998e