Kannatti odottaa. Lisäksi tuli savustettua kalkkunaa ja nautaa kastikkeessa. Äiskä nautti Atrian lihapullat ja mustikoita jogurtissa. Lopuksi syötiin kourakaupalla mungoja. Äiskä valittaa mahakipuja; "Sen siitä sain kun lähdin syömättä liikenteeseen. Aina se kostautuu ahmimisena. Mä en opi tätä ikinä. En opi tulemaan toimeen tämän maharaukkani kanssa"! Siltä mustakin on kuulostanu ja näyttäny kaikki elämäni vuodet.

Me ollaan taas tapeltu tuon Samsungin kanssa. Ikinä, ei koskaan enää Samsungia, sanon minä. Äiskä siihen; "Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ei kuuna päivänä Samsungia.

Kaiken räpsyttelyn ja maanaamisen jälkeen uutiset ilmestyivät ruutuun just ku Suomi vastasi Venäjän noottiin pienen Anton pojan salakuljetusjutussa. Nyt tiedetään sekin.

Huomenna äiskä aikoo käyttää äänioikeuttaan. Musta on niin väärin et mulla ei oo minkäänlaista äänioikeutta. Jos olis mä äänestäisin itteni Eu:hun ja pistäisin kissojen asiat kuntoon. Sen jälkeen meikäläiset sais vapaan kulkuoikeuden glopaalis maailmas. Loppuis tää kansioitten päällä makaaminen ja äiskän komentoon alistuminen. Ei tarvis naukua ovien takana. Alennus ruuat olis historiaa. Vessaan tulis kunnon hiekat, eikä mitään Hesarin silppuu. Kyllä mä ihmisten asiatkin hoitaisin kuntoon.

Eläköön demokratia!1243524877_img-d41d8cd98f00b204e9800998e