kirjojaan, kirjojaan ja kirjojaan. Mä saan pärjätä omillani. Ruokakin maistui tosi pahalle. Mun piti oksentaa se tuolin taakse ku ei oo kunnon mattoja lattialla. Yleensä oon tarkkana yrjöjen kanssa. Suostun puklaamaan vain puhtaalle matolle. Ts,.keskelle mattoo. Mä pyysin äiskält Primperaanii. Se ottaa sitä ku on huonovointinen, mut mulle ei herunu lääkettä. Puhumattakaan myötätunnost.

Äiskä on täyttänyt laatikot puoliväliin kirjoil ja laittanut päälle jotain kevyttä ja pehmeää. Mä huomasin oivan nukkumapaikan kuin myös äiskä ja niin jäi päikkärit lyhyiks. Tuo nukku tuolissaan ja jatkoi heti herättyään paprujen repimist. Mä ihmellelen mistä noita rapisevii oikein tulee. Ei ainakaan Saunalahdelta veisteli äiskä. Parempaa vastausta piti tivata pitkään. Lopulta sain kuulla et valtio, kunta, nordea, ifi, sairaalat, apteekit ym. lähestyy laskujen ja tiedotteiden muodossa.

Jatketaan harjoituksii, sanoi äiskä kun sai syötyä Atrian lihapullat muusin ja itujen kanssa. Mä söin kanaa kastikkeessa.