Mikä ihmeen vuosi 2010?

Äiskä sano aamul et täytän kesäl 10v. Se tekee kuulemma 70 v ihmisten iäs ja mun kuuluu järjestää isot pippalot. Saan luvan säästää niitä varten. Se taas merkkaa sitä et gurmeeta ei osteta ennen juhannusta. ( On syntynyt 25.6. 2000) Kaikki siis osuu kohdalleen. Viel vuosituhannen vaihdekin. Mulle tuli paineita. Oon funtsinut pää kuumana ketä kutsun juhliini. Tein jo alustavan vieraslistan. ( Presidentit Halonen ja Obama, YK:n pääsihteeri, Ahtisaari, Andersson, Taberman, listas on 100 nimee.) Seurasaares asuu viel paljon pikku- eläimii. Se vois olla sopiva juhla- areena.

Äiskää kaduttaa et informoi tärkeist vuosist. Oon kuulemma pitelemätön. Raivostuttavan suuruudenhullu kissinpissi!

Mitä mä sen kaa teen? Haluisin kutsuu teidät kaikki. Juhlia sydämenkyllyydest viikon verran. Vain kerran sitä täyttää 70 vuotta.