äiskä on pitänyt läppärin auki eilisen illan, yön ja vielä aamunkin. Se selitti mulle et on asentanut koneeseen sellaisen ohjelman, joka käynnistettäessä eheyttää läppiksen kiintolevyn. Naukasin sille: "Eiks sullekin vois asentaa aivojen eheyttämis- ohjelmaa ku puhut noin vaikeita? Äiskä siihen: "Heti otan sellaisen käyttöön kun löydän." Ja mä: "Mulle sit se ccleaner. Se harjaa varmaan turkinkin ja tuunaa hännän. Äiskä: Ja tekee kaivuutyöt nokassas. Mä: Mikä se sp sit on? Äiskä: Joku service pack tai jotain. Mä latasin senkin. Kohta Viivi sun hommat luistaa ja kone laulaa entistä ehompana.

Mä kattelen äiskää niin ylpeenä. En ois uskonut et se viel tommosii relggarfed ja renaecc juttui oppii. Nyt se marisee et haluu ladata viel sp 2:sen.

Muuten ollaan elelty hiljaisesti. Äiskä oottaa luistelua alkavaksi. Se asentaa läpät korvil ja uppoutuu naisten lyhytohjelmaan ja illemmal parien tanssiin. Saatan mäkin vilkaista niitä.

Ai niin vielä, sain tänään extra hyvää tonnikalaa. Ahmin, ahmin, ahmin, enkä ees oksentanut.

Tsau kamut. Ollaan kuulolla tai näöllä!!